data-full-header="true" data-transparent-header="true">
Chronofashion.pl

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Poniżej są odpowiedzi tylko na najczęściej zadawane pytania.
Zapoznaj się z pełnym Regulaminem, Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności. Linki prowadzące do nich znajdziesz na dole strony.

Jak zamawiać

Martwi mnie kwestia gwarancji.

Nie martw się, zadbamy o Twój produkt! Aby skorzystać z gwarancji, należy skontaktować się z nami w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania zamówienia. Gdyby coś się stało po okresie gwarancyjnym, nie wahaj się i daj nam znać. Na pewno będziesz zadowolony.

Gdzie znajdę instrukcję obsługi (manual)?

Instrukcja obsługi jest wysyłana razem z zamówieniem.

Mam kupon promocyjny. Jak użyć go na stronie?

Kod kuponu musisz wpisać w koszyku lub na stronie kasy.

Jak zapłacić za zamówienie?

1. Płatność przy odbiorzę – czyli wysyłka pobraniowa. Jeśli wybierzesz dostawę pobraniową prez kuriera InPost, zapłacisz gotówkę kurierowi (lub kartą / BLIKiem przy paczkomacie). Kliknięciem przycisku „Kupuję i płacę” na stronie „KASA” potwierdzisz zamówienie. Natychmiast wyślemy ci email z potwierdzeniem. Twoje zamówienie zostanie wysłane na wskazany przez Ciebie adres (lub paczkomat) z opcją płatności przy doręczeniu.

2. Płatność przez PayU – przelewem, BLIKiem albo kartą. Metodę dostawy oraz płatności wybierzesz na stronie „KASA”. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” zostaniesz przekierowany na stronę operatora „PayU” a gdy zapłacisz, natychmiast wyślemy ci email z potwierdzeniem. Twoje opłacone zamówienie zostanie wysłane na wskazany przez Ciebie adres (lub paczkomat).

Jak sprawdzić status zamówienia?

Sprawdzić status zamówienia będziesz mógł na stronie Śledzenie zamówienia. Wpisz numer zamówienia oraz adres email podany przez ciebie i zobaczysz aktualny status zamówienia.

Czy przysługuje mi prawo na zwrot?

Tak. Zgodnie z obowiązującym obecnie prawem, przysługuje Ci prawo na zwrot (odstąpienia od umowy). Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Zwrócimy ci pieniądze, które zapłaciłeś. Mamy na to 14 dni, lecz w praktyce robimy to odrazy po otrzymaniu zwrotu.

Masz inne pytania?